egy kis aranyos spike stratégia leírás

2012.12.15 18:32

Nemrég voltam Pesten a Hiltonban a Forexpo rendezvényen és legnagyobb várakozással Újfalusi Zsolti előadását vártam.

Minimálisan ismertette a spike stratégia részleteit, de gondosan ügyelt rá, hogy a fontos információk ne hangozzanak el.

Azóta elkezdtem alaposan utána járni a stratégia miben létének és találtam egy kis aranyos leírást, amit "magyarosítottam".

Nézegessétek bátran! :)

Forrás: Link

_____________________________________________

Meredek, gyors árváltozások, mint jelenségek, ha rövid idő alatt zajlanak le, spike gyertyákat alakíthatnak ki.Amikor egy spike gyertya jön létre, sok tréder veszíthet, amikor kiütik a stopjukat. Nézzük meg, hogyan fordíthatjuk előnyünkre ezt a helyzetet, amikor mások bekapnak egy stopot.

 Ez a stratégia  a legjobban működik az 5 perc chartokon és biztosítja a jó kockázat-nyereség arányt. 


Kereskedés beállítása 

Időkeret: 5 perces chart 
Pénznem Párok:  (EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY, USD / CHF, AUD / USD, USD / CAD, valamint NZD / USD) 

Szabályzat 

1) Várjon egy jelentős spike gyertyát, mely bekövetkezhet bármely jelentős devizapáron. A tüskének világosan láthatónak kell lennie a 5 perces charton. 
2) A megjelenése egy támasz-ellenállás közelében lehetséges, itt a tüske magas ára kiváltj egy eladási megbízást. 
3) Nyissa meg a short pozíciót a gyertya zárásakor. 
4) Célár a hosszú testű long gyertya nyitóára, mint támaszpont.

 

Én ezt  kiegészíteném saját szabályrendszeremmel: Akkor kötök Short pozit, ha az árfolyam áttöri a behúzott ferde long trendvonalat, illetve megtörik az RSI divergencia és a forgalom átlép egy jellemző forgalmi szintet.